محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

مرد کوچک من

از امروز

1391/11/3 3:19
نویسنده : مامان یلدا
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم تصمیم گرفتم اتفاقای تازرو وارد کنم قبلی ها رو هر وقت وقت کردم بذارم

 

اخ نمیدونی مامانم دیشب نزدیک بود همه زندگیم خراب بشه واسه بابا وحید پرتقال پوست کنده بودم که شمام طبق معمول دست درازی کردی به ظرف میوه بابا یه تیکه پرتقال برداشتی                       وای خدای من یه تکیشو کندی و گیر کرد تو گلوت منو بابا کلی هول کردیم واقعا نمیدونستیم چیکارت بکنیم هی زدیم تو کمرت کارساز نبود دیگه به گریه افتادیم بابایی گرفتت بهش گفتم برش گردون کاملا سرایزرت کرد وقتی آوردت بالا دیدیم خدایا کبود کبودب فقط تونستم بگم یا امام زمان اخر سر هم بابایی دست انداخت تو گلوت اون تیکرو هول داد به سمت پایین من که داشتم میمیردم تا خود صبح گریه کردم و خدا رو شکر کردم که تو رو به من برگردوند                                                                      زندگی من مامان بدون تو میمیره همیشه زنده باشی و سالم مرد کوچک من                                                                                                                                                                  

                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)